Pytania i odpowiedzi

Dostawa:

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, możesz odebrać zakupione rolety i żaluzje osobiście w naszym biurze w Gdańsku przy ul. Łódzkiej 10.

Czy jest możliwość wysłania zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej?

Nie ma takiej możliwości. Wszystkie zakupione produkty wysyłamy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Ile wynosi koszt wysyłki kilku produktów?

Koszt wysyłki kilku produktów jest taki sam jak koszt wysyłki jednego produktu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych.

Dlaczego czas realizacji zamówienia jest taki długi?

Ponieważ każdą zamówioną przez Ciebie roletę lub żaluzję produkujemy na Twoje indywidualne zamówienie.

Czy otrzymam potwierdzenie zakupu?

Tak, otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu.

Faktura VAT

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na Twoje życzenie wystawimy Ci fakturę VAT.

W otrzymanej paczce nie było faktury – co powinienem zrobić?

Jeśli zdarzyła Ci się taka sytuacja skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Czy podawane w sklepie ceny są cenami netto czy brutto?

Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto.

Składanie zamówień:

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki również za granicę.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji w sklepie?

Tak, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji w naszym sklepie.

Gwarancje i reklamacje:

Czy każdy produkt ma taką samą gwarancję?

Tak, na każdy zakupiony u nas produkt otrzymujesz 2 letnią gwarancję.

Jak reklamować wadliwy towar?

Skontaktuj się z nami. Wtedy poprosimy Cię o odesłanie wadliwego towaru.

Jak postępować w przypadku zagubienia przesyłki przez kuriera?

Skontaktuj się z nami. Jeśli przesyłka zaginęła w transporcie, to po potwierdzeniu tego faktu w firmie kurierskiej bezzwłocznie wyślemy do Ciebie na nasz koszt ponownie zagubiony towar.

Inne:

Czy można kupić na raty?

Tak, ale tylko kupując osobiście u nas w biurze. Przy zakupie w sklepie internetowym (na odległość) nie ma niestety możliwości zakupu na raty.

Nie znalazłeś interesującego Cię tematu?

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.